Gyakori kérdések

Kedves Vevőink!

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány gyakran ismételt kérdést a számotokra, hogy könnyebben boldoguljatok a weblapunkon.

Címünk: 1171, Budapest XVII., Strázsahegyi dűlő 7.

H-P: 08:00-16:00

Szo-V: ZÁRVA

Lehetőség van személyes áruátvételt jelölni, illetve kiszállítást kérni. Ez esetben Budapestre és a közeli környező településekre (körülbelül 50 km-es körzet) saját szállító, ezen kívül mindenhová Magyarországon belül a TNT futárszolgálat szállítja ki a megrendeléseket.

Sajnos jelenleg nincsen.

Jelenleg 2 ponton lehet átvenni személyesen az előzetesen megrendelt termékeket:

1., 1171, Budapest, Strázsahegyi dűlő 7.

2., 1088, Budapest, Bródy Sándor utca 26. - Csokoládé Outlet

Budapest közigazgatási határain belül bruttó 1.000,-Ft a kiszállítási díj, bruttó 15.000,-Ft feletti vásárlásnál INGYENES.

Vidékre bruttó 1.800,-Ft a szállítási díj, bruttó 20.000,-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

Amennyiben utánvétes vásárlást jelöl a kedves vevő, úgy ennek bruttó 500,-Ft a díja, ha azonban eléri a Budapesti vagy a vidéki rendelési értéket (15 és 20.000,-Ft) abban az esetben ez a költség nincsen.

Fizetési lehetőségként választható az 'előreutalás' és az 'utánvét'.

Előreutalás: Amennyiben valaki ezt a lehetőséget választja, a megrendelést követően a kollégáink összekészítik és kiszámlázzák a rendelést, majd a kész számlát a megadott e-mail címre kiküldik. A banki átutalást követően a csomag kiszállításra kerül, illetve a státusza 'átvehető'-re változik, amennyiben személyes átvételt kértek. Erről e-mailben adunk tájékoztatást.

Utánvétes: Ebben az esetben személyesen a futárnak, vagy az átvételi pontokon van lehetőség készpénzzel kiegyenlíteni a számlát.

Nem. Sajnos jelenleg nincsen lehetőség bankkártyás fizetésre sem a webshopunkban, sem az átvételi pontokon. Ez az opció jelenleg még fejlesztés alatt áll. Megértésüket köszönjük.

Ez a kérdés sok mindentől függ. Egyrészt attól, hogy milyen fizetési lehetőséget választott a vásárló, hiszen ha például előreutalást, akkor természetesen a vevőtől is függ, hogy mikor utalja át a számla értékét. Másrészt függ attól is, hogy milyen átvételi lehetőséget jelölt. Személyes átvételt vagy kiszállítást? Személyes átvételnél vagy budapesti kiszállításnál jó eséllyel akár már a megrendelést követő munkanapon megkaphatja a csomagját (ez természetesen a szezontól és a logisztikánk kapacitásától is függ). Annak aki távolabb lakik Budapesttől és futárszolgálat szállítja ki a csomagját, általában 3 munkanapon belül szoktuk tudni teljesíteni a rendelését.

A kiszállítások mindig kockázatosak ha a kinti hőmérséklet meghaladja a 18-20°C fokot. Amennyiben saját szállító viszi ki a csomagot, bizonyosan nem kell tartani az olvadástól, mert a szállító autóink temperált, állandó hőmérsékleten tartják az édességeket. A futárszolgálat csomagjaival sem volt még probléma, mert szükség esetén a termékeket szigetelt dobozban szállíttatjuk és a TNT is mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékeink épségben kiérjenek a megrendelőhöz.

Mindezektől eltekintve balesetek mindig történhetnek, ebben az esetben az info@acsokolades.hu e-mail címre lehet jelezni a problémát és természetesen cserével orvosolni fogjuk.

Ha ilyet látunk az egyik terméknél, az azt jelenti, hogy pillanatnyilag az adott termék készlethiányos a raktárunkban. Ebben az esetben nem lehet rendelni. Ha ismét rendelhető a kérdéses termék, akkor a "kosárba" felirat jelenik meg.

Nem. Sajnos erre nincsen lehetőség, jelenleg csak viszonteladó partnereink számára nyitott a raktár. Azonban a webshopon előzetesen megrendelt termékek átvétele és készpénzes számla kiegyenlítése lehetséges.

Számlázással és a rendelésekkel kapcsolatban a 06/1-256-8243-as telefonszámon lehet érdeklődni. Egyéb ügyekben a 06/1-256-1674-es számon.

Amennyiben valaki nagykereskedelmi partner, tehát kereskedelmet folytató céggel rendelkezik vagy egyéni vállalkozóként boltot üzemeltet, úgy van lehetősége "viszonteladóként" regisztrálnia.

Ebben az esteben a "regisztrációra" kattintva ki kell tölteni a személyes adatokat, majd legalul ki kell pipálni a "viszonteladó vagyok" ablakot. Ekkor lenyílik a vállalkozásra vonatkozó kérdőív, amelyet szintén maradéktalanul ki kell tölteni.

A regisztrációt követően, mi vissza fogjuk igazolni a vásárlót, mint viszonteladót, amelyről e-mailben kap értesítést. Ezt követően a profiljába való belépés után már a nettó nagykereskedelmi árakat fogja látni.

Mivel a visszaigazolást nem automata rendszer üzemelteti, hanem humán erőforrás, a 16:00 utáni és hétvégi regisztrációk csak a következő munkanapon lesznek kezelve. Ezzel kapcsolatosan szíves türelmüket és megértésüket köszönjük.

Igen. Nálunk sok más nagykerrel ellentétben lehet megbontani kartont. A termékek adatlapján egyébként fel van tüntetve, hogy hány darab van egy kartonban az adott termékből, így ha valaki nagyobb tételt szeretne rendelni, akkor ez segítségére lehet.

Mindössze néhány olyan termékünk van, amelyet nem szoktunk megbontani ésszerű okokból kifolyólag, ezeknél a termékeknél az adatlapjukon fel van tüntetve ez az információ. Ezek mindegyike apró, lédig termék ami a kíválójával együtt kerül értékesítésre, ami azért fontos, mert enélkül nem tudjuk garantálni az épségüket.

 

Amennyiben bármilyen egyéb kérdés merülne fel, forduljatok hozzánk bizalommal az info@acsokolades.hu e-mail címen, vagy bármelyik másik elérhetőségünk egyikén.