+36-1/256-1674 | info@acsokolades.hu

+36-1/256-1674 | info@acsokolades.hu

Gyakori kérdések

Kedves Vevőink!

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány gyakran ismételt kérdést a számotokra, hogy könnyebben boldoguljatok a weblapunkon.

 

  • Kiskereskedelmi vásárlóként is rendelhetek az oldalról?

Természetesen oldalunk kis-, és nagykereskedelmi partnereink számára is nyitott. Amennyiben valaki viszonteladóként szeretne vásárolni, úgy legyen kedves a lap alsó részére görgetni a "Viszonteladók részére" összeírt információkhoz.

  • Hol van a raktár?

Címünk: 1171, Budapest XVII., Strázsahegyi dűlő 7.

  • Mi a nyitvatartás?

H-P: 08:00-16:00

Szo-V: ZÁRVA

  • Milyen áruátvételi/szállítási lehetőségek vannak?

Lehetőség van személyes áruátvételt jelölni, illetve kiszállítást kérni. Ez esetben Budapestre és a közeli környező településekre (körülbelül 50 km-es körzet) saját szállító, ezen kívül mindenhová Magyarországon belül a TNT futárszolgálat szállítja ki a megrendeléseket.

  • Van-e lehetőség külföldre rendelni?

Sajnos jelenleg nincsen.

  • Milyen személyes átvételi lehetőségek vannak?

Jelenleg 1 ponton lehet átvenni személyesen az előzetesen megrendelt termékeket:

1., 1171, Budapest, Strázsahegyi dűlő 7. - Központi raktár

  • Mennyibe kerül a szállítás?

Budapest közigazgatási határain belül bruttó 1.000,-Ft a kiszállítási díj, bruttó 20.000,-Ft feletti vásárlásnál INGYENES.

Vidékre bruttó 2.500,-Ft a szállítási díj, bruttó 20.000,-Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

  • Milyen egyéb költségeim lehetnek még?

Amennyiben utánvétes vásárlást jelöl a kedves vevő, úgy ennek bruttó 500,-Ft a díja, ha azonban eléri a Budapesti vagy a vidéki rendelési értéket (br. 20.000,-Ft) abban az esetben ez a költség nincsen.

  • Milyen fizetési módok vannak?

Fizetési lehetőségként választható az 'előreutalás' és az 'utánvét'.

Előreutalás: Amennyiben valaki ezt a lehetőséget választja, a megrendelést követően a kollégáink összekészítik és kiszámlázzák a rendelést, majd a kész számlát a megadott e-mail címre kiküldik. A banki átutalást követően a csomag kiszállításra kerül, illetve a státusza 'átvehető'-re változik, amennyiben személyes átvételt kértek. Erről e-mailben adunk tájékoztatást.

Utánvétes: Ebben az esetben személyesen a futárnak, vagy az átvételi pontokon van lehetőség készpénzzel kiegyenlíteni a számlát.

  • Tudok-e Bankkártyával fizetni?

Nem. Sajnos jelenleg nincsen lehetőség bankkártyás fizetésre sem a webshopunkban, sem az átvételi pontokon. Ez az opció jelenleg még fejlesztés alatt áll. Megértésüket köszönjük.

  • Mikor vehetem át a megrendelt termékeimet?

Ez a kérdés sok mindentől függ. Egyrészt attól, hogy milyen fizetési lehetőséget választott a vásárló, hiszen ha például előreutalást, akkor természetesen a vevőtől is függ, hogy mikor utalja át a számla értékét. Másrészt függ attól is, hogy milyen átvételi lehetőséget jelölt. Személyes átvételt vagy kiszállítást? Személyes átvételnél vagy budapesti kiszállításnál jó eséllyel akár már a megrendelést követő munkanapon megkaphatja a csomagját (ez természetesen a szezontól és a logisztikánk kapacitásától is függ). Annak aki távolabb lakik Budapesttől és futárszolgálat szállítja ki a csomagját, általában 3 munkanapon belül szoktuk tudni teljesíteni a rendelését.

  • Nem olvad meg a csokoládé, ha futárszolgálat szállítja?

A kiszállítások mindig kockázatosak ha a kinti hőmérséklet meghaladja a 18-20°C fokot. Amennyiben saját szállító viszi ki a csomagot, bizonyosan nem kell tartani az olvadástól, mert a szállító autóink temperált, állandó hőmérsékleten tartják az édességeket. A futárszolgálat csomagjaival sem volt még probléma, mert szükség esetén a termékeket szigetelt dobozban szállíttatjuk és a TNT is mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékeink épségben kiérjenek a megrendelőhöz.

Mindezektől eltekintve balesetek mindig történhetnek, ebben az esetben az info@acsokolades.hu e-mail címre lehet jelezni a problémát és természetesen cserével orvosolni fogjuk.

    • Kiskereskedelmi vásárlóként látogatható-e a raktár?

    Nem. Sajnos erre nincsen lehetőség, csak viszonteladó partnereink számára nyitott a raktár. Azonban a webshopon előzetesen megrendelt termékek átvétele és készpénzes számla kiegyenlítése lehetséges.

    • Milyen elérhetőségen tudok érdeklődni a rendelésemmel kapcsolatosan?

    Számlázással és a rendelésekkel kapcsolatban a 06/1-256-8243-as telefonszámon lehet érdeklődni. Egyéb ügyekben a 06/1-256-1674-es számon.

     

    VISZONTELADÓK RÉSZÉRE

    • Hogy tudok viszonteladóként vásárolni?

    Amennyiben valaki nagykereskedelmi partner, tehát kereskedelmet folytató céggel rendelkezik, aki tovább értékesíti a termékeinket és a cégjegyzékben megvan az élelmiszer árusításához szükséges engedélye, vagy egyéni vállalkozóként élelmiszert árusító boltot, kávézót vagy webshopot üzemeltet, úgy van lehetősége "viszonteladóként" regisztrálnia.

    Ebben az esteben a regisztráció során be kell jelölni a "cég" pontot, megadni a szükséges adatokat, majd az egyéb vásárló adatoknál a "viszonteladó vagyok" státuszt.

    A regisztrációt követően, mi leellenőrizzük, hogy rendelkeznek-e a fent említett követelményekkel és amennyiben igen, vissza fogjuk igazolni a vásárlót, mint viszonteladót, amelyről e-mailben kap értesítést. Ezt követően a profiljába való belépés után már a nettó nagykereskedelmi árakat fogja látni.

    Mivel a visszaigazolást nem automata rendszer üzemelteti, hanem humán erőforrás, a 16:00 utáni és hétvégi regisztrációk csak a következő munkanapon lesznek kezelve. Ezzel kapcsolatosan szíves türelmüket és megértésüket köszönjük.

    Javasoljuk minden kedves viszonteladó partnerünknek a HÍRLEVÉLRE való feliratkozást. Tisztában vagyunk azzal, hogy reklámokat és levélszemetet senki nem szeret kapni - mi sem - ezért cégünk kizárólag a FONTOS INFORMÁCIÓK közlésére használja ezt a felületet. Ezen keresztül értesítjük partnereinket például az éppen aktuális szezon katalógusok elérhetőségéről vagy azok leadási határidejéről, mindezt partnereink gördülékenyebb kiszolgálása érdekében tesszük. Nagyban megkönnyíti a munkánkat ha ezen a felületen értesíteni tudunk mindenkit. Sajnos ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy minden szükséges információ eljut a megfelelő helyre.

    • Lehet-e darabokat is vásárolni vagy csak egész kartont?

    Igen. Nálunk sok más nagykerrel ellentétben lehet megbontani kartont. A termékek adatlapján egyébként fel van tüntetve, hogy hány darab van egy kartonban az adott termékből, így ha valaki nagyobb tételt szeretne rendelni, akkor ez segítségére lehet.

    Mindössze néhány olyan termékünk van, amelyet nem szoktunk megbontani ésszerű okokból kifolyólag, ezeknél a termékeknél be van állítva a minimális rendelési tétel, a rendszer nem enged kevesebbet rendelni belőlük. Ezek mindegyike apró, lédig termék ami a kínálójával együtt kerül értékesítésre, ami azért fontos, mert enélkül nem tudjuk garantálni az épségüket.

     

    Amennyiben bármilyen egyéb kérdés merülne fel, forduljatok hozzánk bizalommal az info@acsokolades.hu e-mail címen, vagy bármelyik másik elérhetőségünk egyikén.